Det mest sikre med teknologi er at den vil feile før eller senere. Derfor er det nødvendig å ha hurtig tilgang på riktig kompetanse når uhellet inntreffer. Våre responsavtaler er en viktig del av beredskapsplanene når mange av landets største virksomheter skal sikre kritisk infrastruktur. Vårt vaktlag er tilgjengelig døgnet rundt om en maskin går ned eller om kritiske utfordringer oppstår i dine sky- eller brukermiljø. Vi har spesialister med dybdekompetanse på Citrix-, M365-, AWS- eller Azure-miljø, eller på enheter fra Palo Alto, F5 eller Netscaler.
Slik fungerer responsavtalen
Responsen styres av en detaljert leveranseavtale (SLA) som beskriver den avtalen dere har; om det er døgnkontinuerlig 24/7 eller innenfor normert arbeidstid. Når behovet oppstår, ringer du vår vakttelefon der våre eksperter står klare for å bistå. Her vil vi i tillegg kreve en skriftlig redegjørelse for å unngå misforståelser og feilantagelser. Den av våre eksperter som først mottar henvendelsen tar en rask vurdering på behovet for bistand og hvilken spesialistkompetanse som skal kobles på for å bidra til å løse utfordringen så raskt og trygt som mulig.
Responsavtalen utformes i tråd med behovene i din virksomhet. Alle ekspertene i våre vaktlag har minst 15 års erfaring som seniorkonsulenter på IT-infrastruktur.
Tjenesten gir deg
- Døgnkontinuerlig tilgang til seniorkompetanse
- Seniorrådgivere med dybdekompetanse på teknologien og med kjennskap til ditt IT-miljø
- Rask tilgang til produsent om uhellet skyldes feil på maskin eller programvare
- Redusert risiko og lavere kostnader gjennom rask respons av kyndige fageksperter
Ønsker du responsavtale?
Ta kontakt for en uforpliktende prat.