Hva er SLA?
En service-level agreement (SLA) er en avtale mellom en tjenesteleverandør og en kunde som definerer kvaliteten, tilgjengeligheten og ansvaret for tjenesten. SLAer sikrer at tjenestene leveres i henhold til avtalte standarder og spesifikasjoner.
SLA kan sammenlignes med en kontrakt som setter klare forventninger. Akkurat som en kontrakt mellom to parter, sikrer SLA at begge parter vet hva de kan forvente og hva som kreves for å oppfylle avtalen.
Sicra og SLA
Sicra ønsker å formidle klare og enkle avtaler. Sicra kan også hjelpe med å stille krav til leverandører på vegne av deg. Dette bidrar til å sikre at bedrifter oppfyller sine sikkerhetsforpliktelser og opprettholder høy kvalitet på tjenestene.
Tjenester
Les mer om "sikkerhetsrådgivning" her >
Les mer om "regulatoriske krav og compliance" her >
Relaterte ord: Antivirus, Autentisering, Beste praksis, Brannmur, Compliance, Cybersikkerhet, GDPR, NIS2, DORA, NSM, ISO/IEC27001, Sikkerhetsgradering, SOC