• Karriere
  • Om oss
  • Folk
NorskEnglish
Kontakt oss
  1. Kunnskap
  2. Ordbok
Ordbok
min tid å lese

SLA

SLA sikrer at tjenester leveres i henhold til avtalte standarder

Hva er SLA?

En service-level agreement (SLA) er en avtale mellom en tjenesteleverandør og en kunde som definerer kvaliteten, tilgjengeligheten og ansvaret for tjenesten. SLAer sikrer at tjenestene leveres i henhold til avtalte standarder og spesifikasjoner.

SLA kan sammenlignes med en kontrakt som setter klare forventninger. Akkurat som en kontrakt mellom to parter, sikrer SLA at begge parter vet hva de kan forvente og hva som kreves for å oppfylle avtalen.

Sicra og SLA

Sicra ønsker å formidle klare og enkle avtaler. Sicra kan også hjelpe med å stille krav til leverandører på vegne av deg. Dette bidrar til å sikre at bedrifter oppfyller sine sikkerhetsforpliktelser og opprettholder høy kvalitet på tjenestene.

Tjenester

Les mer om "sikkerhetsrådgivning" her >

Les mer om "regulatoriske krav og compliance" her >


Relaterte ord:
Antivirus, Autentisering, Beste praksis, Brannmur, Compliance, Cybersikkerhet, GDPR, NIS2, DORA, NSM, ISO/IEC27001, Sikkerhetsgradering, SOC

Trenger du bistand?

Vi tar gjerne en uforpliktende prat.
Kontakt oss

Skreddersydd cybersikkerhet for virksomheter og institusjoner – så dere kan vokse, innovere og jobbe uten bekymringer.

Ta kontaktRing oss +47 648 08 488
Hold deg oppdatert
Motta siste nytt fra Sicra

Linker
BærekraftFAQPartnereSertifiseringerKarrierePresse
Kontakt

Tel: +47 648 08 488
E-post: firmapost@sicra.no

Rosenholmveien 25, 1414
Trollåsen. Norge

Følg oss på LinkedIn
Sertifiseringer
iso27001-white
ISO 27001
miljofyrtarnlogo-hvit-rgb
Miljøfyrtårn
Sicra © 2025
Personvern