Hva er Sicra AS?
Sicra AS er først og fremst et konsulentselskap som tilbyr tjenester innen informasjonsteknologi og sikkerhet.
Hvor ligger Sicra AS?
Sicra AS holder til i de gamle IBM-lokalene på Rosenholm. Adressen er Rosenholmveien 25, 1414 Trollåsen, Norge.
Hva tilbyr Sicra AS?
Sicra AS tilbyr tjenester som rådgivning innen nettverk, sikkerhet, tradisjonell og moderne infrastruktur, Response Agreement on services, SOC-as-a-Service, Cloud og cybersikkerhet.
Hvem er administrerende direktør i Sicra AS?
Administrerende direktør er Stig Valderhaug, som har vært i stillingen siden september 2016.
Når ble Sicra etablert?
Sicra ble etablert i september 2016.
Har Sicra blitt solgt?
I 2024 solgte de opprinnelige eierne av Sicra 51 % av aksjene sine til det norske private equity-selskapet Credo Partners AS. Alle de opprinnelige eierne har fortsatt aksjer i Sicra. I forbindelse med salget fikk Sicra et nytt organisasjonsnummer.
Hvilke bransjer betjener Sicra AS?
Sicra AS betjener bransjer som finans, helse, offentlig sektor og teknologi. Vi fokuserer ikke på spesifikke bransjer, da vi fokuserer på teknologi. Bedriftene vi bistår har 250 ansatte og oppover og har som regel en egen IT-avdeling.
Hvilke teknologiplattformer har Sicra AS spesialisert seg på?
Sicras konsulenter har ekspertise innen avanserte teknologiplattformer fra ledende leverandører innen IT-sikkerhet og nettverksadministrasjon. Disse inkluderer Arctic Wolf, River Security, Palo Alto, Microsoft, F5, Citrix (Netscaler og Citrix Virtual Apps & Desktops), Checkpoint, Fortinet, ControlUp, Duo, Delinea, Proofpoint, VMware, Splunk, AWS og SecureW2.
Har Sicra AS partnerskap med andre leverandører?
Ja, Sicra AS har strategiske partnerskap med flere anerkjente teknologileverandører og sikkerhetsselskaper som Arctic Wolf, River Security, ETOC, Proact, ECIT, TechStep, Innofactor, Wedel IT og Cosncia.
Hva er responsavtalen fra Sicra?
Responsavtalen gir tilgang til riktig ekspertise når en hendelse inntreffer. Responsavtalene garanterer tilgang til konsulenter innen 2 timer, 4 timer eller 8 timer for å bistå ved kritiske hendelser. Vi tilbyr 24/7/365 responstid innenfor Netscaler.