Øyeblikkelig assistanse

Vi har tilbyr responstjenester på Citrix XenApp / XenDesktop og Netscaler relaterte problemstillinger, men også generelt på Microsoft og Fortinet infrastruktur, gjennom våre responstidsavtaler. Ordningen gir deg, en garantert responstid på konsulent innen 2, 4 eller 8 timer på hverdager mellom klokken 08:00 – 16:00.

For NetScaler tilbys også 24/7 vakt- og responstjeneste.

Sicra har et vaktapparat, der førstelinje svarer på din henvendelse og kvalitetssikrer problemstillingen. Deretter tar vakt apparatet kontakt med egnet konsulent som enten begynner på feilretting remote fra eller fysisk på stedet innen avtalt responstid.

Ta kontakt for mer informasjon.

Har du allerede avtale, vennligst ring 64 80 83 33, eller send en mail til support@sicra.no

Kontaktinformasjon

Besøksadresse: Rosenholmveien 25, 1414 Trollåsen. Rosenholm Campus

Postadresse: Sicra AS Postboks 474, Bedriftssenteret, 1411 Kolbotn

Tlf: 64808488
E-post: post@sicra.no