God jul og godt nytt år!

//God jul og godt nytt år!

God jul og godt nytt år!

Jul er en tid for samvær, en pust i bakken og kanskje litt tid for refleksjon. Vi ønsker alle en hyggelig tid og retter en stor takk til medarbeidere, kunder og partnere for et hyggelig og positivt år. Det har vært travelt og moro, og da blir julen ekstra fortjent og god.

Når vi oppsummerer året ser det ut til å bli ca. 36 % vekst i omsetning og en god utvikling også på resultatene. Vi ønsker å vokse rolig og kontrollert, så selv om veksten er god planlegger vi bare noen få rekrutteringer i 2019. For oss er kvalitet alltid viktigere enn rask vekst. Vi gleder oss til å ønske velkommen en ny dyktig medarbeider i januar.

Vi er stolt av kundene våre. Gjennom året har vi tatt del i mange spennende og nytenkende prosjekter. Ofte har det handlet om å sy sammen gammelt og nytt i en god og sikker brukeropplevelse, den nye digitale arbeidsflaten. Vi mener fortsatt at gode opplevelser er den viktigste enkeltfaktoren i å skape nye muligheter for vårt selskap, så vi gjør vårt ytterste for å leve etter det.

En spesiell takk rettes til samarbeidende selskaper. Som spisskompetanseaktør tror vi på å være en del av et økosystem med andre dyktige selskaper, og vi opplever at vi sammen kan gi god verdi og gode løsninger. Vi omgir oss derfor gjerne med gode venner som vi gir og får pasninger fra.

Når vi ser inn i 2019 ser vi at IT og forretning stadig smelter mer sammen, og vi har derfor tro på at året vil bringe nye muligheter. Det koker av innovasjon og virketrang, og vi lever i en tid av store muligheter og utfordringer. Kombinasjonen av relevant erfaring og kontinuerlig kompetanseutvikling er en oppskrift vi har tro på at skal bringe oss videre.

Julen er også en tid for å være takknemlig for det man har, og skjenke en tanke til de som trenger en oppmuntring. Vår tradisjon er å innstille et formål som får en julegave fra oss. Den går i år til Sykehusklovnene. Klovnene bidrar til positive opplevelser og pusterom for barn og unge i en ellers krevende livssituasjon.

Om |2019-01-04T20:05:41+00:00desember 17th, 2018|blogg|0 kommentarer

Om forfatteren:

Stig er daglig leder i Sicra. Foruten daglig drift av selskapet har han også kundeansvar. Treffes på stig@sicra.no eller 920 31999.